Hoe zou het zijn om deelnemers op een wat fundamentelere manier te laten kennismaken met corporate storytelling? Eric van der Steen en ik hadden het er al vaker over gehad, maar het kwam er maar niet van. Een echte deep dive corporate storytelling, gericht op (management-)teams van bedrijven die hun verhaal boven tafel willen krijgen en er impactvol over kunnen vertellen, door er ook een persoonlijk verhaal van te maken. Niet in een training van een of twee dagen, maar in vijf sessies van halve en hele dagen. Verdeeld over wat langere tijd, zodat het geleerde beter beklijft, en het verhaal zich verdiept.
Samen met Philip van Coevorden van Managementboek.nl zijn we er een middag voor gaan zitten. Aan het eind van die middag hadden we de contouren van een strak programma in de steigers staan, dat we nu exclusief en in nauwe samenwerking met Managementboek.nl aanbieden. Werkelijk alles zit erin: de werking van verhalen; de rol van verhalen bij leiderschap, verandering en vernieuwing; de Reis van de Held; krachtig vertellen. Ook gaan we in op de manier waarop je die verhalen verder brengt, binnen en buiten de muren van de eigen organisatie. Al met al een compleet programma waarmee je met je team een ware verdiepingsslag maakt op het verhaal van jouw organisatie, en het vertellen ervan.
Het programma is klaar, Eric en ik zijn er klaar voor. En van Managementboek.nl mocht ik er ook nog een filmpje over maken. Als je meer wilt weten over deze Incompany Corporate Storytelling , kijk dan hier en neem daarna contact op met Managementboek.nl. Zij kunnen je veel meer vertellen over de voorwaarden, tarieven en de mogelijkheid tot maatwerk. Want juist bij een deep dive corporate storytelling kun je er echt maatwerk van maken.