Een paar weken geleden mocht ik in Hilversum – aan de rand van het mediapark – in gesprek met Karel Zwaan van Merkster. In een aflevering van Marketing Break – de marketingpodcast van NIMA en SRM – spraken we over storytelling. Het werd een heerlijk gesprek, mede dankzij de scherpe vragen van Karel, over het maken en verankeren van het verhaal van de organisatie of het merk. Karel bestempelde het zelfs als de een van de beste afleveringen tot nu toe.
Luister naar de Marketing Break Podcast
Dat gesprek staat nu live, en ook nog op Spotify! Iets wat me nog nooit is gelukt met mijn baswerk bij Poison Ivy. Mocht je het gesprek liever via de Apple Podcast beluisteren, dan kan dat ook. En voor de liefhebbers van post-punk uit een ver verleden: gelukkig is er ook nog Youtube. Daar is de elpee Decadence van Poison Ivy in zijn geheel te beluisteren. Welke je ook kiest, ik wens je alvast veel luisterplezier.
Kom naar de Masterclass op 20 maart
Mocht je nog meer van me willen horen – en lezen – en dan ook nog live? Kom dan naar de masterclass “De Kracht van verhalen”, die ik op 20 maart – Wereldverteldag – in Amersfoort voor Logeion mag verzorgen. Daar vertel ik je alles over de kracht van verhalen en de macht die ze over ons hebben En ontvang je ook meteen een exemplaar van mijn nieuwste boek Too Good to be True.