the-wow-starts-now-300

Gebruik de kracht van storytelling om je ideeën tot leven te wekken.

Stel, je hebt een goed idee, maar je hebt geen idee hoe je het in de wereld moet zetten. Voor je het weet heb je het al bijna om zeep geholpen door het te begraven in teksten en PowerPoints vol feiten, cijfers en argumenten. Zo gortdroog en zielloos dat je er zelf al bijna niet meer in gelooft. Want je kunt nog zo’n fantastisch idee hebben, als je er geen verhaal over kunt vertellen, gaat het voor niemand leven.

Dit boek vol goede ideeën helpt je jouw oorspronkelijke idee te herontdekken en het gloedvol tot leven te wekken met behulp van de kracht van storytelling: tot de verbeelding sprekende eigen verhalen, voorbeelden, momenten en metaforen. Verteld op het podium, op video en online. Met de juiste boodschap in de juiste vorm, steeds goed afgestemd op jouw publiek.

Echte leiders hebben ideeën waarmee ze de wereld voorgoed willen veranderen. Met The Wow Starts Now maak je daarmee een onvergetelijk begin.

Gebonden, 264 blz.
1e druk, april 2018
2e druk, november 2018

Paperback, 264 blz.
3e druk, januari 2024

Nederlandstalig
Uitgeverij AW Bruna – Lev.
ISBN hardcover: 978 94 005 0884 2
ISBN paperback: 978 94 005 1650 2

 ISBN: 978 90 449 7638 2

Recensies:

12 september 2018: Managementboek

“Elk goed idee heeft een onvergetelijk verhaal. Hendriks neemt je vanaf het begin mee tot aan het eind en laat je zien wat er voor nodig is om een idee tot volle wasdom te laten verworden. Een zeer praktisch boek en heerlijk leesbaar.”

(lees hier de recensie van Peter de Roode)

20 augustus 2018: Frankwatching

“Ook als je zelf geen start-upondernemer bent of de andere boeken niet gelezen hebt, kun je met ‘The Wow Starts Now’ uit de voeten. Wie zijn andere boeken  heeft gelezen, zal een vleugje oude wijn in nieuwe zakken ontdekken. Niettemin zorgt Hendriks ervoor dat de wijn voldoende smaak behoudt. Hij voegt zelfs enkele nieuwe aroma’s toe.”

(lees hier de recensie van Niels Wiertz)

8 juni 2018: Storytelling Academy

“Een ‘must have’, niet alleen vanwege de vorm, maar vooral omdat het je praktische handvatten en mooie voorbeelden geeft hoe je een goed idee alleen maar kunt realiseren als je er een memorabel verhaal over kunt vertellen.”

(lees hier de recensie van Mieke Bouma)

18 mei 2018: Marketingfacts

“Dit boek is een werkboek. Een goed geschreven verhalengids, voor iedereen die van zijn idee een succes wil maken.”

(lees hier de recensie van Irene Grotendorst)

18 mei 2018: Managementboek

“Zeer waardevol om mee aan de slag te gaan, het geeft inzichten, handvatten en hulpmiddelen. Als bedrijf, organisatie of ZZP-er goed om de lessen in de praktijk te gaan brengen om daarmee je impact en daarmee de kans om het beoogde resultaat te realiseren te vergroten.”

(lees hier de recensie van Jan Hoogstra)